petek, 27. junij 2014

Zlatomašnik Tonej in oznanila julij 2014

ZLATOMAŠNIK SE PREDSTAVI

Rojen sem bil 16. 4. 1939 v Češnjici pri Štefanu kot četrti otrok mame Rozale in očeta Antonu. Še istega dne sem bil krščen v župnijski cerkvi sv. Martina.
Prvo obhajilo sem prejel 7. 7. 1946 in bil takoj naslednji dan pri birmi v Bohinjski Bistrici. Šolo sem začel med vojno v garderobi gasilnega doma in nato v osnovni šoli v Srednji vasi do leta 1950. V nižji gimnaziji sem bil v Bohinjski Bistrici do leta 1954, ko sem se vpisal v jeseniško gimnazijo, kjer sem maturiral leta 1958. Tega leta me je škof Vovk sprejel v bogoslovno semenišče v Ljubljani. Noviciat sem opravljal tri leta v počitnicah na planini Govnjač, kjer je bilo dovolj časa za molitev in premišljevanje. Od 1958 do 1965 sem študiral na Teološki fakulteti v Ljubljani. Vmes sem osemnajst mesecev koval bratstvo in edinstvo v črnogorskih hribih.
Škof dr. Jožef  Pogačnik mi je 29. 6. 1964 podelil mašniško posvečenje in me po novi maši  5. 7. 1964 poslal za eno leto v Domžale v pomoč župniku Matiju Tomcu. Iz Domžal sem odšel na Jesenice, kjer sem bil kaplan do leta 1968, ko sem bil imenovan za nadškofijskega tajnika, kaplana in zapisnikarja pri cerkvenem sodišču. Na praznik Marijinega vnebovzetja 1971 sem bil umeščen za župnika župnije Ljubljana-Polje. Po enaintridesetih letih pastirovanja v Polju sem bil prestavljen za župnika v Pirniče od koder me je nadškof dr. Anton Stres poklical na škofijo za generalnega vikarja. To službo sem opravljal do 31. 7. 2013, ko smo se poslovili od nadškofa. Kot poljski in pirniški župnik sem opravljal tudi službo dekana, arhidiakona, sodnika cerkvenega sodišča. Sedaj sem pooblaščenec apostolskega administratorja škofa Andreja Glavana in čakam, da me pokliče Gospodar življenja na končni obračun.
Za vzgojitelje, predstojnike, sodelavce in spremljevalce mi je dal Bog vrsto odličnih ljudi, ki so me oblikovali. Med njimi ste tudi mnogi izmed vas. 
V cerkvi, kjer sem bil krščen in sem pel novo mašo bi se rad skupaj z vami zahvalil Bogu za vse lepo, kar mi je bilo podarjeno v teh letih.

                       Anton Markelj, zlatomašnik


Martinov zvon, julij 2014.

ZLATA MAŠA G.ANTONA MARKLJA BO V NEDELJO, 6. JULIJA, OB 10. URI. Na zlato mašo se bomo pripravili s tridnevnico:
- v četrtek, 3. julija, bodo z nami g. Martin Mlakar in slavilna skupina Jezusovega in Marijinega Srca s Kureščka. Po maši bo še pol ure češčenja in slavljenja Najsvetejšega;
- v petek, 4. julija, bodo z nami p. Lojze Markelj in sestre uršulinke, ki nam bodo po maši  približale poslanstvo in delo uršulink ter tudi svojo poklicanost v redovništvo;
- v soboto, 5. julija, bo maševal p. Jožko Smukavec. Po maši bo koncert priznane slovenske organistke Andreje Golež in Špele Kržan na flavti.
Vse tri dni bo maša v župnijski cerkvi ob 19.30 uri in vse dni bo tudi možnost za sv. spoved.